Κόστος – Τρόπος Αποστολής / Παράδοσης
Αποστολές σε όλη την ελληνική επικράτεια:

Το κόστος αποστολής των προϊόντων είναι 3.5€ σταθερό για είδη που δεν υπερβαίνουν το 1 κιλό. Για είδη που υπερβαίνουν τα κιλά αυτά και φτάνουν έως τα 10 κιλά αυτόματα κατά τη διάρκεια υπολογισμού των εξόδων στο αντίστοιχο πεδίο κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί το ποσό που θα χρειαστεί να καταβάλετε για τα έξοδα μεταφοράς. Εάν το βάρος του δέματος είναι πάνω από 1 Kg, τότε η επιβάρυνση είναι επιπλέον 2.5€ ανά κιλό έως το βάρος των 10 κιλών.

Τα προϊόντα μέχρι 10 κιλά αποστέλλονται με την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών που έχουμε συνάψει συνεργασία μαζί τους.

Τα προϊόντα πάνω από 10 κιλά αποστέλλονται με συνεργάτιδα μεταφορική εταιρεία και σε όλη την επικράτεια σε όλους τους νομούς της επαρχίας και στα πιο απομακρυσμένα μέρη τόσο της ηπειρωτικής όσο και της νησιωτικής Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της παραμεθορίου. Η χρέωση των μεταφορικών διαμορφώνεται ανάλογα με την περιοχή, τον όγκο και το βάρος των προϊόντων, η οποία συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή που εμφανίζεται στο καλάθι σας.

Σε δύσβατες περιοχές της Ελλάδος ενδέχεται να υπάρξει επιπλέον καθυστέρηση παράδοσης της παραγγελίας από 3 εώς 5 εργάσιμες ημέρες.

Σε κάθε διαφορετική περίπτωση ο υπεύθυνος υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Οι παραδόσεις μέσω των συνεργαζόμενων εταιριών ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ courier πόρτα-πόρτα και Γενική Μεταφορική αφορούν για όλο το δίκτυο της χώρας σε παραδόσεις κατ’ οίκον εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, περιοχών στις οποίες προβλέπεται παραλαβή κατόπιν ειδοποίησης από το τοπικό ταχυδρομείο.

Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1. Τα προϊόντα να έχουν καθυστερήσει να αποσταλούν από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  2. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. (Force majeure)
  3. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ .τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι έγκυρα ή είναι ελλιπή.
  4. Σε περίπτωση που το προϊόν αντιμετωπίζει ξαφνική έλλειψη και μπορεί να χρειαστούν επιπλέον ημέρες για την επανατοποθέτησή του στο στοκ της πλατφόρμας από τον συνεργαζόμενο προμηθευτή μας. Βεβαίως εκ νέου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να προχωρήσουμε με τις παρούσες συνθήκες ή όχι.